subota, 23. veljače 2013.

Šešir od trake i konca

Na netu sam pronašla ovaj tutorial za izradu košarice od špaga i konca i odlučila pokušati nešto slično napraviti. Umjesto špaga upotrijebila sam traku od reciklirane pamučne majice, a koristila sam i tanki dosta fini konac za heklanje, pa sam niti udvostručila. Nisam naravno pravila nikakvu košaricu, nego jedan lijepi lagani ljetni šeširić. Ispao je mekan i prozračan, baš za tople dane. Na prvi pogled šešir izgleda kao da je od slame ili pruća.


Tutorial se nalazi na stranici http://www.craftpassion.com, gdje možete pronaći još bezbroj zanimljivih uputa i savjeta, i to besplatnih.
Moj materijal i proizvod nisu isti kao u ovom tutorialu, ali tehnika izrade je ista. Vrlo je zanimljiva, a pruža bezbroj mogućnosti. Evo mog šešira:




 Ukrašen je jednim cvijetom - brošem koji se može skinuti, a umjesto njega može se bilo što prikačiti na šešir. Možda neka ukrasna vrpca ili ga jednostavno ostaviti bez ukrasa.



Broj komentara: 6:

  1. Odlično je ispao šeširić, super si primijenila tehniku. Možda jedna ljetna torba u istom stilu?

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo me oduševilo..kombinacija špage i vune ili reciklaža stare majice.....savršeno..svaka ti čast...pridružujem se ideji da si napraviš i torbu kao nova ljetna kombinacija:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno, inspiriše me da se uhvatim igle i špage :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na idejama! Možda sad stvarno napravim i torbu, ali vjerojatno bi bilo bolje sa špagom nego trakicama, kako bi bila čvršća! Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Dearest Anavi,
    This hat is done incredibly beautiful. You got such talent. WOW.
    Enjoy what you're doing.
    Hugs,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...