srijeda, 24. siječnja 2018.

Amigurumi flower pot - heklani pitar sa cvijetom

Ako nemate uvjete za uzgajati pravo cvijeće, uvijek sebi možete napraviti pitar sa cvijećem kojeg ne treba zalijevati. Nije važno stoji li na suncu ili u hladu, ima li vode ili ne, cvijet će uvijek biti svjež. Napravila sam kratki foto tutorial kako napraviti ovaj pitar i cvijet, a vi naravno možete posaditi cvijet po želji. Ja sam posadila neki neidentificirani cvijet, iako mi je prva ideja bila napraviti čuvarkuću.                                                                                                                    


Nisam još napisala PDF pattern za ovaj pitar, no vjerujem da foto tutorial može biti koristan onome tko želi napraviti nešto slično. Ako imate ideju koji cvijet posaditi u heklani pitar, javite se sa svojim komentarima.



Pitar je napravljen od pamučnog konca, a koristila sam kukicu 3mm.

Nema komentara:

Objavi komentar

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...